Det klassiska nyårsinlägget

Ja, idag är det nyårsafton. Imorgon är det ett nytt år och kanske kan det bjuda på lite nya möjligheter. Dagen började bra med att få vakna upp till en frukost med nästan heeela familjen (Pontus åkte hem igår). Efter det var det ju dags för JVM och våra kära juniorkronor tog precis platsen som gruppvinnare samt en direktskjuts rakt in i semin. Det kändes ju oerhört fint! Så då hoppas vi ju på en lika fin start på 2013 som vi fick en fin start på 2012. JVM-guldet hem till Sverige.

Jag tycker att det är lite spännande med ett nytt år just den här gången. Annars brukar det ju vara mest en ny dag som alla andra. Men i år kan jag för första gången ge nyårslöften jag kan hålla.
Jag ska börja jobba, i och med jobbet kommer jag att börja träna mer, jag ska flytta till två ställen, delvis Gotland och plats nummer två vet jag inte riktigt än, men jag har mina hopes up på att jag ska hitta något i Stockholm.

Jag hoppas att det blir ett bra år, att jag kommer resa runt i Sverige så mycket som jag planerat, att jag kanske till och med får möjligheten att dra utomlands en sväng.

Men ja... egentligen är det ju bara en ny dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0