Freeeedoooom

Är ledig! Blev ledig från jobbet igår och har nu två härliga veckor framför mig innan jag åker tillbaka till min kära ö.
Jobbet går bra, rätt stor skillnad från att vika och vara praktikant dock. Sjukt mycket mer ansvar! Men kul ändå, fått kontaktungdomar och får börja jobba lite mer på riktigt nu.
Hoppas också på att vi ska få möjlighet att börja jobba lite annorlunda och mer behandlingsinriktat alldeles snart, kul med förändring ju!

Annars mår jag bra, hade finhäng med fincajs idag och drog iväg till jönet för att fixa pass och handla puder. Fick nya träningskläder köpta också (som jag för övrigt bott i hela dagen).
Imorn blir det lunchdate med jenkan och cajs, fint som snus! Jag är trött och försöker egentligen bara fördriva tiden så mina serier kan hamna på rätt ställe. Sen ska jag kolla kolla.


Hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0