Tala i nattmössan

Jag är rätt trött och vet egentligen inte vad jag ska skriva. Så jag vet inte varför jag skriver, men sån är jag!

Ikväll har jag, pappa och mamma varit och sett Life of Pi, bra film, bra 3D! Har fått träffa ena brorsan lite snabbt och hoppas att få spendera lite längre tid med dem båda samt respektive imorgon.

Men fasen hörni, det börjar dra ihop sig nu. 20 dagar på ett ungefär. Sen så bara WTF oj vad hände OMG va LOL så blir jag av med tungpiercingen. Tror jag ska passa på att ta en socionomexamen samma dag. Kan vara kul.

Kunde faktiskt behöva lite motivation just nu. En uppgift, noll motivation. Så jävla surt. Fast jag hittar den nog så snart deadline kryper närmre, lite så jag funkar.

Men jag saknar faktiskt mina superhjältar som håller mig på banan. Jag längtar tills jag får kramas med er igen och gråta lite över all panik vi känner just nu. Jag tänker till och med dela med mig av årets näst fulaste bildserie med mig som motiv (vinner gör faktiskt vår fantastiska valborgslånghelg. Vissa av dom bilderna är verkligen för fula för att finnas. Speciellt de från Uppsala.).



Imorn ska jag, mamma och Stina in och flyttstäda hos Pontus, sen hoppas jag som sagt på brorsor-häng.

HEJSVEJS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0