Kropp och knopp

Min kropp känns så tom att jag inte vet om jag ska skynda mig eller bara sätta mig ner och gråta.
Igår gjorde jag alla tänkbara förberedelser för att vakna vid kvart över sex imorse. Känns det som att det hände?
Nej. På nåt jävla mirakulöst sätt har mitt telefonbatteri, som normalt håller två dygn, lyckats ta sig från 100% till 0% över typ fyra timmar. Jag blir så jävla FÖRBANNAD. På mig själv egentligen. Men vad fan kunde jag gjort annorlunda?! Har ju ingen normal alarmklocka. Tror att det får bli nästa köp. JÄVLA KLOCKJÄVEL.

Nu har jag två och en halv timme fram till ett nytt tåg. Vi kommer nog inte riktigt hinna se hela första bandet. Men det lär ju inte vara Scorpions ändå.

Jajajajajaja, har fått utagera lite här. Nu måste jag springa runt så jag håller mig lugn. FAAAAN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0