I will brush off all the dirt, and I will pretend it didn’t hurt

Så.. ja.. fyra dagar kvar till flytt nu alltså.

Igår var sämsta dagen som ändå blev hur bra som helst.
Det är tur att man har finaste vännerna som visar att man
faktiskt inte är helt värdelös. Jag, Amanda, Annelie, Axl och
Hanna var hemma hos Annelie, de bjöd på mat, en bakis-
kopp och 40(!) paket nudlar. Vi spelade spel och hade det
kalas. Hanna och Axl gick hem, jag Annelie och Amanda
spelade straffuno till klockan tre typ. Hur värt som helst.
TACK SÅ MYCKET<3

Idag har jag varit och handlat färg och grejer för att kunna
måla mitt nya köksbord. Nu lyssnar jag på Placebo och
ska fortsätta packa ner så mycket av mitt liv som möjligt
i så litet antal lådor som möjligt. Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0