Inflyttad

Jag bor inte i Nässjö längre. Nu bor jag i Örnsköldsvik.
Och fy fan vad bra det känns!
I skrivande stund sitter jag vid mitt skrivbord där jag har dator, skrivare och sånt där man behöver.
Genom mina två rätt stora fönster ser jag lite hav, lite halvfula byggnader och Swedbank Arena. MHM!
Helt okej enligt mig. På andra sidan havet ser jag massa högt landskap.
Framför mig i lägenheten finns en säng aka soffa, ett tv-bord, en tv, stereo x2, hyllor och en stor bild på mig, Sarah och Amanda. Love it!
Bakom mig är kokvrån med allt som behövs i en sådan samt köksbord och sånt. Finns även två garderober och inne på min toalett har jag tidernas häftigaste duschdraperi.

Tänkte lägga upp lite bilder och så, men insåg att mitt objektiv är ett fast 50 och inte jättesmidigt att fota en ganska liten lägenhet med, men det kommer lite halvkassa bilder snart!  Har inte lagt in än.

Igår var jag, mamma, pappa och syster Stina på Il Padrino, ganska god mat, pissigt dyrt. O'learys ligger sjukt nära,
samma sak gäller kårhuset och en av galleriorna i stan. Så jag gillar mitt läge. Om en stund ska jag ut och handla och kanske gå ner en sväng till min nya skola. Fint, japp!
Ring gärna och så, för jag känner mig lite ensam och är lite för blyg för mina typ.. 58 grannar. :)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0