Lite för dum för att finnas

Jag är inte någon suverän bloggerska, men jag försöker i alla fall.

Det har varit en minst sagt trevlig helg, började med en utgång på
hotellet i fredags och i lördags var det sjukt kul med mina kära
vänner från anneberg. Dock så blev jag lite fööör lycklig när
gaddmaskinen kom fram och nu står det tyvärr Pokémon på mitt
ben. Något som robban måste fixa innan jag drar.

Idag är jag stört trött, ska ta och packa ner lite skit och sen blir det
till att åka till Grimstorp med amandat och träffa nathiset!

KOM HIT PÅ FREDAG! (värt att skriva eftersom att det bara är amanda och emma som läser)


Kommentarer
emma

hahaha, sjukt kul! ( det sista ) woo.

2009-08-17 @ 21:37:33
URL: http://mokonoki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0