Sista augusti

Första dagen på Umeå Universitet Campus Örnsköldsvik avklarad!

Började vid två och var sjukt nervös. Alla i klassen verkade mycket äldre och mer mogna.
Mycket information och mycket pengar som måste gå till studiematerial.
Tanken då; WAHHHHHHHH.
Tanken nu; WOHO!!!!!!!

Under en liten paus vi fick började jag prata med ett par trevliga tjejer som var ett år äldre och faktiskt ett år yngre, vilket kändes bra. Jag är inte yngst liksom.
Så nu känns det kanon, hängde mycket med den ena av dom här tjejerna och vi kände väl på ett ungefär likadant om information och pengar. Så det är bra.
Ikväll är det även fest på kårhuset, kommer nog bli toppen. Börjar om en timma, känner att jag borde göra något åt mig själv kanske!
Har till och med städat, diskat och fixat kaffe. MUMS.

Jag har det bra och saknar mina vänner.
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0