-

Det känns bättre idag, det gör det.
trots en ganska jävlig natt.
Deppig, trött, somnade inte förrän fem efter sjukt många timmars plugg där jag inte kom någonvart ändå.
Vid sex satte brandlarmet igång. Jag tryckte huvudet under kudden.
Sen kom jag på att det kanske kunde vara bra att se om det brann eller inte.
Det gjorde det inte. Opepp.
Sen klev jag upp vid sju.
Också ganska opepp.

Men nu är det bättre. Ändå.
Fast väldigt, väldigt snurrigt förstås.

Jag ska skriva. Ändå ganska peppad på det.
Det jobbiga är att det är så svårt att förstå allt det här nya.
Vetenskapliga.
Det räcker inte att googla längre liksom.

Men nu är det jag, Kings of Leon, tio koppar starkt kaffe i bryggarn och nya datorn.
Och massor av artiklar och litteratur förstås.
Men jag fixar det här!
Jag ska fixa det här!
Redovisningen gick skit förresten.
Men nu ska jag satsa på den här hemtentan.
Och fixa den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0