Måndag

Min mage skriker att jag borde dö, mitt finger ser ut som en vesuvio, men johnny-boy fixar biffen.

Det har hunnit gå ännu en vecka sen senaste uppdateringen, jag suger på blogg.
Tiden nu går mest åt att plugga, laga mat, städa och festa. Även om en av aktiviteterna troligen tar mest plats.

Idag har jag umgåtts med lollo i några timmar, träffat athina och anni en sväng där med.
Sen har jag mest tagit hand om mitt pizza-liknande finger och läst den oändliga historien,
lite plugg har jag hunnit trycka in med.
Imorn är det föreläsning och efter det ska jag plöggaaaaaaa. Snart är det examinationer på g.
Spännande minst sagt.

Idag fyller Sandra år och jag ringde henne och saknade sönder hennenenenene. :(
GRATTIS KÄRA VÄN! <3


Kommentarer
Anonym

TACK <3 Saknar dig typ ägget as mycket...

2009-09-17 @ 19:54:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0