Fullt av mys

Jag kom ju hem igen i söndags och sen dess har allt bara vart på topp igen! Som det brukar vara här.
När jag kom hem var Mamma-Malin på plats för att möta mig, hon följde även med upp på en liten update-sväng hemma hos mig. Efter det blev det filmmys!

Igår var vi lediga och tillbringade några timmar nere i hamnen med picnic och sånt fint. Hann även med att ta oss ut till Jysk för att beställa en säng åt Malin. Folk började trilla in från sina gamla hemstäder och halv tio var jag och mötte min sambo. Hela klass-gänget samlat. AWESOMEST.

Idag har vi haft seminarium, det är något av det mest omysiga som inträffat under dagarna. Men vi fixade det och ikväll har det firats med massa götte och kortspel. Askalas. Har hunnit med en handling ute på Willan också, så nu har jag till och med mat ett tag framöver.


Seminarium imorn igen vid åtta, bäst att sova!
Pussipiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0