Gör som Sis

Vilken svordom använder du mest?
Fan tror jag nog
Äger du en Ipod?
Japp, min bästis
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika varje morgon!
Hur många resväskor äger du?
En gigantisk!
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nah, har använt intersporttofflor dock, men de är försvunna
Var köper du dina matvaror ifrån?
Hemköp, Ica och storhandling på Willys
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag är helst bakom kameran men ibland händer det att jag spårar och ska vara med överallt
Vilken var den senaste filmen du såg?
Första Pokémon-filmen igår . Så jäkla bra!
Har någon av dina vänner barn?
Japp
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hur mycket vann jag? Skulle nog köpa en bil och en mysig lägenhet åt mig, Sara och Malin i Umeå. Kanske en Alfred med!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jaaaaa
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
The Used
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Helt klart vanlig!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jaa, tror jag allt..
När var senast någon stötte på dig?
Ingen aning, av någon anledning brukar jag vara lite lost
Vad åt du till middag?
Inte käkat än.
Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma-Malin!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det är jag rätt säker på att en del gör.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart! Gör det fortfarande :D
Hur många syskon har du?
Tre gullegos har jag nere i småland. Sara och jag har ju samma mamma här ppe, så jag gissar på attt hon är en syster. Sen har jag ju väääärldens bästa lilsis i form av Suffe!!!!!!!!
Vilken film kan du alla replikerna till?
Narnia- prince Caspian. längesen jag såg den nu, men jag tvivlar inte på att jag fortfarande kan.
Äger du några band-t-shirts?
Typ ganska jättemånga
När flög du senast?
Kreta -07
Pratar du några andra språk?
Engelska och lite spanska. Parselspråk  försöker jag lära mig..
Diskar du din egen disk?
Ja. Eller, de senaste dagarna nej, så har ett jävligt stort diskberg!
Har du gråtit offentligt?
Det har jag!
Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och , men den stationära har inga batterier i tangentbordet, så den orkar jag inte med
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Piercingar har jag tröttnat på, men tatueringar blir det många på min feta socionomlön!!!
Vem var/är din favoritlärare?
Ammis och BC!!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet, humor och en för övrigt jäkligt chill personlighet
När sov du senast på golvet?
Längesen sist, men det är gött ibland.
Gillar du din boendesituation?
Det gör jag! Kunde vart billigare och något större. Men centralt och med mina gosisar nära!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Fungerar bra utan, blir bara knäpp. Men sju-åtta timmar skulle jag vara lycklig över.
Äter du frukost dagligen?
Nej, är kass på det. Särskilt lediga dagar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nah
Tror du på liv på andra planeter?
Absolut! Måste ju finnas.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen koll. Skulle hetat Mathilda eller Amanda tror jag, men sen var jag en Lina!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Snurrar tills jag somnar
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Nej, jag brukar jämt glömma själv så det är ingen big deal!
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Inte längre! Eller jo, ibland.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Linus kanske? höhö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0