Legend of the seeker-natt

Somnade vid sju idag på morgonen.. Känner mig smådöd just nu måste jag väl medge. Såg alla släppta avsnitt av legend of the seeker i alla fall. Ruggigt bra, nu måste jag bara vänta på att nästa avsnitt kommer ut!

Idag har jag än så länge sovit och sett Pokémon - rise of darkrai, jäkligt bra den med faktiskt. Sen har jag legat halvdöd, har funderat på att orka mig ut på en promenad men jag är osäker på om ögonen håller sig öppna så länge. Måste skriva om varenda ord här för att fingrarna är så slöa på tangentbordet haha.

Ikväll blir det hemma med mami och papi eftersom att det är party ON imorgon och hemgång på söndag förmiddag.


Ska ta en nap, städa eller duscha. Har inte bestämt mig.

Pussi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0