Nässjö

Sitter i mitt gamla rum och kom hem från Slemmis för en stund sen. Har haft en hemskt trevlig dag faktiskt, hoppas på att jag får sova lite inatt :)

Kunde inte alls sova på bussen mellan Övik och Stock, och på tåget mellan Stock och Nässjö orkade jag inte sova. Amandan kom och hämtade mig på stationen och så hälsade vi på en nyvaken Slem och en nymysen Kina. (Hittade precis ett påskägg under kudden, HHUUUHU) Efter det körde Amanda hem mig och jag däckade ganska direkt i några timmar tills mamma kom hem och väckte mig samt gav mig skönt ryggkill. Käkade lunch med pappsen och tog ett bad! Vid fyra sprang jag ner på hotellet och mötte upp Fludi och Cajs för att relaxa lite på hotellet, SJUKT sköna massagestolar i alla fall.
Jag och Cajs hämtade upp Kå'et och så köpte vi med oss lite thai hem till Flu. Mycket trevlig update och så!

Sedan drog jag hem till Slemmet och träffade Nathis, Sarah, Amandan, Kina, Håkis, Anton och Rikard. Trevligt det med!!
Nu vill jag sova men kommer inte kunna somna på timmar. Jäkla nätter.

Känner mig dessutom skittöntig och lite sådär.. naken.. rädd.. exposed..


Under och in.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0