Onsdag

Nu håller jag på att svettas bort IGEN. Nyss frös jag ihjäl. Tror att jag kan ha feber, orkar inte kolla. : )

Idag har jag kört runt på min mor och hälsat på mormor och morfar på kyrkogården. Så snart jag kan ska jag springa ner till stan för att hämta en kines på coco thai. Asmys ju.

I've never told a lie, and that makes me a liar.
I've never made a bet, but we gamble with desire.
I've never lit a match with intent to start a fire,
but recently the flames are getting out of control.


Kommentarer
sandra

Hej:)

vilken fin blogg du har, allt bra med dig? :)

2010-04-07 @ 15:40:45
URL: http://sandroou.blogg.se/
Anonym

Hejsan Sandra,

tack så mycket :) jodå, allt bra med mig minsann, själv?

2010-04-07 @ 22:32:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0