PUH

Nu är jag typ HEEEEEELT klar för dagen. Har gjort så sjuk mycket.

Inleddes ju med tenta och så, efter det hann jag väl i princip hem och testa blogga från mobilen, sen var det hamnmys med Malin och Veronica! Tog några bilder, men det får komma senare. Jag är dödstrött! Efter hamnen har jag diskat, tvättat och lagat mat på samma gång. Ansträngade att springa hundra trappor hela tiden med en varm spis. Gjorde fisksoppa på pangassius för några veckor sen och blev så jäkla besviken på firren, den smakade barr och INGEN fisk alls. Blä. Trodde att det skulle gå bättre att panera och steka den, men icke! Så äcklig mat blev det också, har dessutom nästan ett kilo till av barrfisken. :( Plus minst tre portioner panerat.. Kul!!!
Kanske inte behöver skriva allt i detalj hööööhö.

Ska väl gå upp på hemköp snart och sen vidare till Valleboooy och se vad som händer där hemma!

Alldeles för mycket folk som åkt till sina hemstäder nu vilket suger lite. Men vi som är här får försöka klara oss bra i helgen ändå :)

Dags att knalla nu tror jag! God kväller på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0