Radiotjänst och onda fötter

Nu har jag suttit i kö hos radiotjänst i tjugo minuter för ett samtal på en halvminut. VÄRT. Men nu är det gjort i alla fall, dagens goda gärning typ.

Dagen har även spenderats på Thimons en sväng med Cajsa som far iväg utomlands inatt. Jag trodde inte det skulle bli något jobbigt alls, men när det var dags att kramas råkade jag bli jättetöntig. Men Cajsa, du kommer ha det bäst och jag hoppas att du knullar mycket kaktus!!!!!
Efter Cajs gick jag vidare till Nevotex och hämtade mina CVn hos pappa och sen vidare till Frösunda. Får se hur det blir med jobb, men förhoppningsvis finns det något. Tog fel skor idag också, tanken var att jag skulle se lite mogen ut, tänkte inte på att jag skulle kunna gå ett antal kilometer. AJ. Så jag ringde mamma och fick sno hennes cykel. Häääh.

Nu ska jag städa upp lite på rummet och snart ska vi över till familjen Svahn och fira Martin på hans artonårsdag, kvällen har jag ingen aning om.

Under och in!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0