Solgos

Idag är det tisdag, matchen gick ju inte så bra igår. Jag hatar HV, japp.
Kom inte hem förrän elva, så promenaden klockan sju idag på morgonen fick utgå helt enkelt. Angelina och jag hade handledning med Åsa, vilket gick bra tycker jag!
Efter handledningen gick vi och skrev lite mer på uppsatsen, tog lite extra lång lunch ute i solen och gick tillbaka och skrev klart allt. Så nu är vi klara med uppsatsen och det känns sjukt gött! Det innebär att jag har hela dagen imorn och nästan hela torsdag på mig att plugga till tentan, städa, chilla och köra. Kanoners. Om ett par veckor är förhoppningarna att kunna boka halkbana, uppskrivning och uppkörning så jag får det där lilla kortet jag så gärna vill ha!

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Regina Spektor, vill egentligen ta mig ut i solen en stund. Har inget sällskap och promenaden tar jag nog ikväll när solen inte är så varm. Får väl städa eller nåt.. Det behövs!


Över & ut


Kommentarer
amanda

Gilla!

2010-04-20 @ 16:12:53
URL: http://aamandal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0