Torsdag

Matchen gick åt helvete.
Ibland kan det vara bra att ha något att vara arg och ledsen över. Annars svämmar det över i min lägenhet.
FAN.
Just nu känns bara det mesta så jävla meningslöst. Jag orkar inte.
Halkbana på måndag, jag kommer vara så jävla dålig och jag kommer aldrig ta mitt jävla körkort.
Skituppsatsen lär få kompletteras och helvetestentan kommer jag då aldrig klara.
Och allt annat?
Bara åt helvete med det med.
VAD GÖR JAG FÖR FEL?
Vill gräva ner mig ett tag, lägga mig i ide och komma upp igen när jag är vettig. Hatar att bli sån här. Jag är ingen deppig person längre. BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Kommentarer
suffääääh

du är min idol sju dagar i veckan.

<3 SIS

2010-04-22 @ 23:17:55
URL: http://suffeeh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0