Musik Non Stop

Idag har varit en absolut lång och ganska jobbig dag, åtminstone till en början.
Vaknade med tjockaste ångesten för att jag visste hur morgonen skulle se ut, och jag hade rätt. Sura och besvikna föräldrar är aldrig kul. Att vara besviken på sig själv för att man är en quitter är inte heller så roligt. MEN. Jag har tagit ett beslut om att inte fortsätta jobba på Fargärdet eftersom jag mår skitdåligt där, istället kan jag få spendera mina resterande tre veckor med sjukt underbara kollegor och ett sjukt roligt jobb. Alltså kommer jag att vara på The Phone House ett tag till.

Var tvungen att ge mig ut på en promenad/joggingtur innan för att rensa huvudet. Det kändes jävligt bra och jag fixade allt och jag älllllskar min chef på tph.


Nu ska jag köra Nico till Kalmar. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0