Dag 1 & Dag 2

Dag 1 - Presentera mig själv
Helt ärligt funderar jag på att ge upp det här dumma infallet på en gång. Men jag vet att Suffe skulle gilla det, så here it goes:
Linaee står i princip för Lina Eriksson. Det fanns inte bara linae, så jag la till ett extra! Azum. Ja, jag är inte tonåring längre, imorgon har jag faktiskt varit fri en hel månad. Jag chillaxar och pluggar socionom i Övik, hit flyttade jag för snart ett och ett halvt år sedan. Vem vet, det kan hända att jag blir kvar! (Förlåt Stockholm)
Jag älskar snö och kyla, jag är lite för bra på att göra av med pengar, jag får lätt dille på saker (just nu är det skjortor) och jag tycker att öl är ett av livets goda ting. Dessutom har jag världens bästa kompisar och jag tycker att ganska mycket i livet är roligt. Det blir ju vad man gör det till.
Jag hatar att vara ensam. Innan älskade jag det, nu hatar jag det. Det är väl så när man får för bra sällskap.
Familjen min är kickass också!

Dag 2 - Min första kyss
Jaaa, herre... Den minns jag nog inte. Jag tror att det var sanning/konka bakom de röda staketen runt området jag växte upp i. Det är en teori och fler har jag inte!!!!

Klar!!!!!!!!:D:D:D:


Kommentarer
Nathiis

Svar ja, det är en söndag.

Men vi tar det under helgen ;D Har tagit ledigt då ..

2010-12-03 @ 13:03:35
URL: http://nathisandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0