Dag 12

Dag 12 - Mina ambitioner
Den största ambitionen jag har är väl på något sätt lite nördig.
Men det är att i framtiden få jobba med människor och få folk att må bättre, helt enkelt göra världen till en lite bättre plats att vara på. Min ambition är att jag ska under hela mitt liv klara av att ta itu med sakerna som kan göra mitt jobb väldigt svårt och ohanterligt så att jag får fortsätta göra det jag tycker om tills jag dör. En annan ambition fler år framåt är att bo i en lägenhet i Stockholm med någon jag tycker om väldigt mycket och göra mig redo för att adoptera två asiatiska grabbar som jag ska tvinga spela hockey i Djurgården. Dessutom ska jag ha en båt och en väldigt fin bil. Plus att jag ska ha en hund. Och en orm. Men det är mål för mig, och eftersom att en ambition (enligt mig i alla fall) är ett mål som är svårt att uppnå så ja, alla de där grejerna blir svåra för mig.
Jag babblar och jag vet inte varför. allt är skitosammanhängande. Men jag har ingen bra dag idag så jag fortsätter plugga istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0