Dag 13

Dag 13 - Det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
Jaa... Att göra folk svartsjuka är inte riktigt min primära hobby... Men... På Siesta gjorde jag det en gång!!! Det kom en snubbe och så började vi snacka Harry Potter. Han sa att han var bäst och att ingen kunde Harry Potter bättre än honom, så jag utmanade honom på en enkel duell helt enkelt. Hans frågor var skitlätta och han kunde inte några av mina. Alltså gjorde jag honom svartsjuk när jag kunde mycket mer om min älskade Harry P.
Så vad vet ni? Vilket träslag har porten på Hogwarts? (OBSOBSOBS, enkel fråga, OBSOBSOBS)


Kommentarer
sis

Trä från det piskande pilträdet såklart

2010-12-13 @ 17:46:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0