Dag 17 & 18

Det är ju ändå mitt mellan dagarna så jag kör!

Dag 17 – Mitt favoritminne
OJOJOJ! Hur kan jag välja ett av alla minnen? Jag minns ju tyvärr inte så mycket från när jag var litet. Men något kommer jag ihåg! Första gången jag riktigt fastnade för en bok. Den handlade om en slavflicka och var någon serie tror jag. Träl kallades det i den boken. Och jag som älskar att fastna i böcker måste ju ta det som ett favoritminne.

Dag 18 – Det sjukaste jag gjort
Vad har jag inte gjort?! HÄHÄ. Nä, men... Jag har gjort en del sjukt. En del nykter en del inte så nykter. Men det sjukaste (typ mest pinsamma i alla fall) var väl när jag var ung och dum och trodde att jag kunde hantera alkohol. Tio minuter spyr jag ner halva golvet på pigalle och är påväg att bli hemskjutsad av polisen. Där får man ju tacka mammas kusin och BBkompisens far för att de körde hem mig istället. Fy.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0