Dag 19 & 20

Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Det är svåååårt! Finns så många. Kom på en idag som jag verkligenverkligen gillar asmycket, tänkte till och med att "det här är min favoritlåt!". Men kommer jag ihåg det?`NEEEEJ. Jag är så förvirrad. Så jag vet inte. Kanske återkommer.


Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Min bror! Det skulle vara fruktansvärt kul eftersom att vi har ganska olika personlighet. Jag vet att folk inte tror mig när jag säger att jag är en lugn person, men joooo, i jämförelse med den efedrin-bomben så är jag sinnessjukt lugn. Dessutom skulle det vara kul att se hur det känns att vara bra på så mycket som han är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0