Dag 3

Dag 3 - En rolig kväll
Här antar jag att tanken är att jag ska välja en. Men hur då?! Jag har haft en hel drös av roliga kvällar genom åren... Allt från galna fester till hysteriskt roliga trötthetsanfall en vanlig veckodag. Jag tycker verkligen om att skratta och försöker därmed göra det så ofta jag kan, så det är ett svårt val!
Jag har ju som jag tidigare sagt världens bästa vänner.
Men nu kom jag på en kväll som var rätt kul! Det var när min familj och familjen Levander var i Stöten, det var våran första "riktiga" skidresa. Jag och Clair kan väl ha varit runt fjorton bast kanske. Vi och grabbarna gick och fikade på ett mysigt café, sen minns jag inte mycket mer än att alla sitter och skrattar så vi inte kan få luft. Varför? Jag vet inte. Men säg "Isak min bror" på engelska så tror jag att vi har ett ganska relevant svar. Eller i alla fall en del av det! Självklart var det ju Clara som skulle säga det eftersom att Isak faktiskt är hennes bror. Och dessutom har de en kul dialekt.


Kommentarer
Veronica

Hej babe! Inte fören idag såg jag din kommentar, sorry! De kommer lixom inte upp automatiskt och jag glömmer alltid bort att kolla efter kommentarer.. Vi saknar dig enormt mycket med! Jag förstår att du inte är avis, jag är avis på att ni har snö! Jag vill hem och leka i den nu! Haha! Men det är bara 2 veckor kvar nu sedan är vi tillbaks i Sverige. Hoppas du får en kanon helg! Sköt om dig. Pussar och kramar i tusentals!

2010-12-04 @ 13:53:44
URL: http://veronicarajala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0