Dag 4 & 5

Råkade visst att glömma bort dag fyra, och nu är det ju typ i mitten av båda dagarna (enligt mig) så jag fixar det!

Dag 4 - Det här stör mig
Åh, det är mycket som stör mig!!!! Just nu är det mest störande faktiskt att allt som har med B-uppsatsen har varit helt upp och ner. Datum, tider, inlämningar, förseningar, litteratur, intervjuer. Ja, you name it!
För er skull skriver jag inte allt som stör mig, det skulle bli långt!

Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

En relativt nytagen bild i alla fall, i logen på Merry Can innan eller efter jag hade fotat clownen Karil!

Faktapunkter då: (Jag tolkar det på mitt sätt)
- Har prickiga naglar för tillfället.
- Är glad så ofta jag kan.
- Tycker om öl. Väldigt mycket.
- Tycker det är roligt att laga mat och baka, men är inte något direkt proffs. Ibland blir det lite för spännande!
- Har världens snyggaste jacka.
- Har världens bästa vänner.
- Är galen i mössor. (Stickar en ATM)
- Tycker att det här är svårt
- Dricker inte läsk om det inte ä Cola tillsammans med Captain Morgan.
- Sover dåligt.


Jag vet inte... Det där blev knäppt! Men jag orkade inte riktigt (Förlåt Sis)


Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0