Man of a thousand faces

Hääääei bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeehn!!!!! (Borde börja skriva på det viset. Det känns så jag på nåt sätt...)

Nä, men HEJ!!!!! LÄÄÄÄGET VAVAA?! (Mer jag.)
Idag har jag pluggat aaaasmycket även att jag somnade runt fem-sex inatt. Dessutom har jag även hunnit gå på ett STUNGmöte och varit på yoga, det var skönt!
Och inte nog med det! Jag blev skiiiiiitnöjd med mina ögonbryn för en gångs skull idag, så därför ska ni  få se!!!! Spännande va?


Synd att jag ser så skum ut bara hääää. men det är jag idag.
Nu ska jag ner till Sara för lite götta och sen blire upp och plugga igen tror jag.
Fast juste!!!! Mer info; jag har stickat en mössa som matchar min gryffindor-halsduk! KOLLA :D::D



Jag är lite övertrött

Hejhejhej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0