So you think you can tell heaven from hell?

Jag tycker verkligen om den här funktionen på bilddagboken.se där man kan se vad det var man gjorde för ett år sedan. Inte för att jag akut behöver veta vad jag gjorde då, utan för att det är oerhört roligt att se hur pass mycket jag förändrats. Sättet att skriva och allt sådant, det är verkligen galet olika från förra året vid den här tiden.

Jag tänkte egentligen inte blogga för att berätta det, jag tänkte egentligen inte blogga alls. Men eftersom jag är fruktansvärt omotiverad tänkte jag berätta lite vad som hänt sedan jag for ner till Nässjö!

Första kvällen spenderades med familjen minus bröder. Vi åt gott och vi drack gott för att sedan hamna i soffan och se en film.
På lördagen var det mer aktiviteter på schemat, jag skjutsade runt på syster och mig själv, kvällen avslutades sedan hemma hos Sarah och Isak för att fira att våran Nathis blivit (blev dagen efter) 20. Det var en hemskt rolig kväll med mycket skratt, tangera och prat på alla håll och kanter.

Från och med då har jag ungefär ingen koll på vilka dagar vad hände, men jag vet att jag bland annat hann åka till jönköping två gånger; ena gången för att hälsa på bror med flickvän och andra gången för att hämta upp våran kära Emma samt handla in det sista innan julfirandet skulle börja.

I fredags var det ju dessutom julafton, det var mysigare än på många år I must say. Lagom mycket släkt och så. Vi har bantat ner släkt de senaste åren nu haha, i år hade vi inte fått plats allihopa! Så det var bara min familj, min kusins familj på tre, samt mammas brors familj. Supermysigt!
Jag hade varit hur snäll som helst i år tydligen; multi-skrivare, finaste strumpbyxorna från happysocks.se, My Chemical Romances nya skiva samt en biljett till konserten i mars. Det gjorde mig ungefär gråtglad haha. Dessutom fick jag en snygg bag som jag kan ha när jag tränar eller åker bräda. Skitbra.

På juldagen åkte jag med familjen ut till Hestra för att träffa släkten på pappas sida. Vi anlände till fasters nya hus som var jättefint och mysigt. Där blev det god mat (synd att jag var allergisk mot det mesta haha) och lite julklappslekar. Dessutom fick jag födelsedagspresenter av mina båda fastrar :) Efter Hestra lyckades jag ta mig till Annelie, självklart efter akut näsblod i bilen, och dricka lite morgan och öl för att senare dra till hotellet.

Jag kan bara tycka att det har varit en hemskt bra julhelg och en väldigt bra första vecka på min Nässjö-tripp! Nu vill jag hinna träffa lite mer finfolk, åka till Tranås och åka till Isaberg, träffa mer släkt och fixa frippan!


Nu : PLUGG-MODE ON


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0