Alla hjärtans dag

Förmodligen årets mest överskattade dag (tillsammans med julafton), men jag har ändå haft det hemskt trevligt! Vaknade sådär skönt vid tolv-tiden, åt lite brunch i min ensamhet och sen tog jag med mig Malin och Sara på Avatar. Bättre sent än aldrig så att säga. Djävulskt bra film alltså, märktes inte alls att den var så lång som den var utan var bara jäkligt bra! Hade vart ballt att se den i 3D dock. Jag och Sara hann även med en sjukt romantisk middag med hamburgare hemma hos henne.

Nu sitter jag och halvkollar på Wallander och läser bloggar (bloglovin har förstört mitt liv NÄSTAN mer än Facebook).

Lär inte kunna sova inatt, så ska försöka få tag i lollo så jag kan sitta och pilla med en logga till deras guild. Photoshop plus natt är bra.

Nu ska jag.. vänta på att Wallander börjar igen efter nyheterna.

NATTINATTI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0