Coffee-break

Ska hälla i mig kaffe och se ett avsnitt av Legend Of The Seeker innan jag börjar analysera sagor..

Igår var det en lugn kväll, var ett tag nere hos Sara, ett tag hos Malin och hann även med att hälsa på hos Spets innan resan gick uppåt för att se film. Såg The Children, sjukt lam fram till mitten, missade förmodligen halva handlingen och sen dog alla och barnen var jävligt läskiga. Blev skakis och tog en dusch. Väääääärt.

Är avundsjuk på Småland + många andra ställen som har massor av snö att slänga sig i och bygga snökojor i. Tänk vilka snöbollskrig liksom! Vallarna utgör skitcoola murar som man kan ha som borgar. Awesomest.

Nu ska jag skärpa mig. HEJDÅ!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0