Lång dag

Efter en dag i skolan mellan 10 & 17.30 är jag ganska trött och körd i huvudet vill jag lova. Dock har jag ändå under senaste timman diskat, städat upp och maten är snart klar. Lite besvikelse på att jag glömt köpa både linser och potatis. Inte riktigt okej. Dessutom råkade jag väl felberäkna mina grönsaker och fick byta mellankastrullen till största. Mähä. Mycket soppa :D
När jag ätit och kollat på ett avsnitt av Legend of the Seeker ska jag läsa samt analysera lite sagor och sånt.
Senare får man väl hoppas på att någon vill umgås med mig!


Nu är maten klar! Pus&Kranium


Kommentarer
sofia

jag vill umgås med dig!

2010-02-15 @ 18:40:21
URL: http://suffeeh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0