Saraplugg

Sitter hemma hos Sara som vanligt. Nu sitter och och telefonar med sin Dennis, vilket påminner mig om att jag måste telefona min Dennis någon dag. Sjukt mycket Dennisar överallt just nu.
Vi har pluggat i några timmar nu, gjort första uppgiften på vår hemtenta. Den kommer bli helt awesome, för vi är så jäkla awesome.
Ännu mer awesome är att vi åker till Stockholm om en vecka typ! HUR GRYMT SOM HELST. Eller till Norrtälje i alla fall. Det blir nog chill på fredagen, på lördagen är det Åland och sen utgång i Norrtälje som gäller, söndagen ska jag kanske träffa Lotta som jag inte sett sen studenten och nån mer dag blir det förhoppningsvis lite mys i City, hälsa på Carlingsgänget och sånt!
Inte långt efter det kommer mina fina från Nässjö upp och hälar på mig i hela tio dagar, vi får väl se hur vi överlever tre pers i en etta på 24 kvadrat, men det ska nog gå.
Nu skriver jag bara för att Saras telefontid ska gå, ganska kul att lyssna på dock. Nån som fick ha hjälm i samma rum som nån annan eller nåt. Tydligen en fegis och mjukis också. Tror även att det är han som vill hitta en blondin med silikontuttar med.

Nej, nu ska jag ge mig och sluta babbla.
Ska snart bege mig uppåt mitt place och hålla mig vaken tills andra halfpipe-kvalet går av stapeln vid ett och förhoppningsvis är jag även vaken till finalen vid tre. Skulle ju vara kickass att se lite grymma snowboardåkare!
HÄÄÄHÄÄÄ.

Puss och majs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0