Tisdagsmys

Blev ingen föreläsning för mig idag. Dels kändes det som gårdagens med samma tema var ganska mycket mest babbel, plus att det inte blev många timmar sömn inatt heller. Det suger att sova ensam.


vi kör väl en liten Dagens;

vill ha: något att göra
klädsel: har inte orkat klä mig än, men det lär bli strumpbyxor, tunika och mössa som vanligt.
frisyr: Uppsatt nu, troligtvis mössa snart
låt: Akustiska versionen av John Mayer's Slow Dancing in a Burning Room
planer: Följa med Sara och kolla på en soffa
måste: Kanske städa lägenheten
bästa: Knäcka!
roligaste: En grej från tjuvlyssnat som dyker upp längre ner!!!!!!!! :D:D:D:D
dummaste: Trött och jättetråkig
misslyckande: Vara för trött för föreläsning
saknad: Hemavan
drog: Vatten
köp: Inte köpt nåt än riktigt vaaaaaaaaa
godis: Pinjekärnor! Rostade såklart
humör: Väldigt konstigt. Vet liksom inte.




Här kommer i alla fall nåt som fick mig att garva, I <3 Tjuvlyssnat.se

The The twilight of reason
Tunnelbanan, Stockholm
Två tjejer ~15 sitter och pratar.
Tjej 1: Du vet Edward… sååå snygg.
Tjej 2: Nähä?
Tjej 1: Jo, alltså… jag är nog kär i Edward.
Tjej 2: Onödigt. Han har Bella, har du ens läst böckerna? Det är inte lönt att ens försöka…
Tjej 1: Men herregud Malin, Bella är påhittad.


Nu ska jag gå och kolla soffa med Sara. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0