Visste ni..

att jag vill - ha ork att skriva om allt som hände i hemavan (ska bara fixa lite motivation, kan komma ikväll)
att jag har - det sjukt bra just nu?!
att min senaste kyss - var mysig i fyllan
att jag lyssnar mycket på - hästpojken
att jag funderar på - allt väldigt, väldigt mycket
att jag pratar – sjukt mycket när jag är alkoholiserad, men knappt alls nykter (förutom med dom jag känner)
att jag inte gillar – dålig musik
att jag avskyr när folk snackar - om sånt dom inte har nån koll på
att kärlek är – konstigt
att jag gillar – mössor
att jag alltid kommer att – vara jag (så mycket som det går vill säga)
att jag är förälskad i – kaffe
att sist jag grät var – av skratt i hemavan
att min mobiltelefon är – riktigt kass
att när jag vaknar på morgonen – snoozar jag och försover mig
att innan jag går och lägger mig – måste ha musik eller tvn igång
att idag har jag – haft föreläsning om socialpsykologi
att jag just nu tänker på - mycket
att i kväll ska jag – förmodligen sätta upp saras hyllor eller gå på hockey
att i morgon kommer jag – ha föreläsning vid halv nio :(
att jag hoppas – att det kommer vara mycket snö riktigt länge
att jag verkligen vill- att amanda och emma kommer hit NU!




Majs! Dags för matlagning


Kommentarer
em

vi kommmmer soon. WOHOO, då blire party!!!

2010-02-08 @ 19:11:42
URL: http://mokonoki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0