Gurkor och konstiga utslag



Jag struntade i att sova och gjorde lite annat istället.
Bland annat har jag pluggat, städat, vikt in tvätt, sett simpsons och haft lermask med gurkor!
Vet att Suffe kommer bli sjukt avundsjuk eftersom hon inte pallar vara uppe en hel natt utan att bli emo dagen efter. Men jag är brutal. Och pigg. Kan vara kaffet. Magen låter konstigt och jag mår lite illa efter ett antal koppar extrastarkt kaffe på tom mage.

Och jag har fått några konstiga utslag, I ANSIKTET, seriöööööööööööst. Har jag inte haft tillräckligt i höst?! JAG HAR JU STÄDAT NU HALLÅ. Låt mig bara vara frisk och fin i huden en liten stund till :(
Det skumma är att det kan variera under dagen om utslagen är superfeta eller supertorra. Och då menar jag variera som att glänsa vs flagna. Tänkte att masken skulle hjälpa, men icke. Kanske senare. Får väl ta mig upp till sjukhushelvetet igen. Opeppat. Borde nog göra det innan onsdag så jag hinner få nåt mot det(om det behövs) innan Hemavan, som förövrigt ska bli hur jävla coolt som helst. Jag är galet peppad!


Dags för frukost. Vid nio har jag etikseminariet.

Kräm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0