Långa nätter

Jag kan inte sova på nätterna längre, inte alls.
Kryper ihop i fosterställning och stirrar ut i mörkret.
Igår kollade jag på klockan senast strax över sex, vaknade av alarmet vid sju.
Orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Försökte till och med utan musik för ett tag sen, ännu sämre.
Försökte byta musik ikväll, fungerar inte heller.

Hade hellre velat sitta här med en vän och en kopp te och pratat hela natten, eller fått dela sängen med någon mer än Fiffi. Patetisk, japp.

Måste försöka sova nu så jag orkar skolan och allt annat imorgon.


(bigcitydreams, just in case of emergency)


Kommentarer
Zandra

kom hit och dela säng med mig! Kan inte heller sova

2010-01-19 @ 01:49:36
URL: http://zandraottosson.blogg.se/
sis

fiffi borde räcka! därför som jag köpte henne ju, ifall du skulle vara ensam :(

2010-01-21 @ 16:28:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0