Lista- för lilsis skull

Hur gammal är du om fem år? Alldeles för gammal, 25!
Vem var den sista du träffade? Är hemma hos Sara med henne just nu:)
Hur lång är du? Ingen aning, typ 170
Vilken var den senaste film du sett? Lars and the real girl. Till filmseminariet på psykologin.
Vem ringde du senast? Ida
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Malin-> :D
(vet att jag skickar sjukt värda sms9
Vad är dagens planer? Kanske äta frukost, plugga, fixa och sova.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på. Helst sms, inget stort fan av telefonprat
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Nionde januari
Vilken ögonfärg har du? Beror på smink och humör, men blåa, mörka.
När vaknade du idag? Vaknade och somnade hela morgonen, men gick väl upp runt halv tre-tre
Har du någon gång hittat en katt? Jaaa, jag och Sara hittade Kittie-Kittie
Vilken är din favoritplats? Stockholm
Vilken plats föredrar du minst? Nässjö
Var tror du att du befinner dig om tio år? I Stockholm eller på något snöigt ställe som typ Kanada. Förmodligen även i en trettioårskris.
Vad skrämde dig som barn? Inte så mycket tror jag inte. Har tillverkat alla mina fobier på senare år.
Vem fick dig att skratta senast? Sara eller Malin antar jag! :)
Är du för ung för att äga vinylskivor? Tyvärr, men ska nog sno några av mamma och pappa när jag är där på besök nästa gång.
Har du stationär eller bärbar dator? Både och , men använder inte den stationära.
Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på
Hur många kuddar har du i sängen? Två sovkuddar
Hur många landskap har du bott i? Två
Har du någon gång spytt på fyllan? Det har hänt.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på, barfota på sommarn, strumpor inne, skor ute :D
Är du social? För det mesta, om jag inte blir blyg eller är irriterad
Vilken är din favoritglass? Solero iceshots, SOM INTE FINNS LÄNGRE :@
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Försöka skänka lite och försöka spara rätt mycket till framtidens mysterier. RESA.
Tycker du om kinamat? Bäst
Tycker du om kaffe? JAAAAA, skulle inte klara en dag utan
Vad dricker du till frukost? En kopp kaffe och ett glas mjölk. Först mjölken, sen kaffet
Sover du på någon särskild sida av sängen? Brukar ligga och byta ställe tills jag hittar nåt som känns bra.
Kan du spela poker? Lite, :D
Är du en beroendemänniska? Jaaaaaa, eller.. Beroendemänniska? Jag är beroende av musik, goda vänner och mycket skratt.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaaa, blirren, min BB-kompis
Vill du ha barn? Jag vill adoptera asiatpojkar :D (tänker inte trycka själv)
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, ytterst lite spanska, och lite skånska.
Har du någonsin åkt ambulans? Jaa, men bara som moraliskt stöd
Föredrar du havet eller en pool? hav! Absolut. Mycket friare
Vad spenderar du helst pengar på? Allt som har med musik att göra, sckivor, konserter, festivaler, kläder
Äger du dyra smycken? Tror det, fick på konfirmationen som jag aldrig använt.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vin
Vem är den roligaste människan du känner? Det finns många, i olika lägen :D. Men Sparris tror jag.
Har du några ärr på din kropp? Massor, fylletrillar jämt
Vad har du för ringsignal? Alltid ljudlös
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma lär ha
Flirtar du mycket? Vet inte. När jag druckit tror jag att det händer.
Vart togs din profilbild för din blogg? På Ivan under en spelning, Slemmis är fotograf
Kan du byta olja på bilen? Har faktiskt gjort det en gång! Eller inte bytt, men fyllt på.
Har du fått fortkörningsböter? Nej,
Vilken var den senaste bok du läste? Percy Jackson & the Olympians - The sea of monsters. Kalasbra
Läser du dagstidningen? Gjorde det när jag bodde hemma
Prenumererar du på någon tidning? Nej, men ska nog börja prenumerera på Rock Sound
Dansar du i bilen? När jag åker med Amanda
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning, lyssnar aldrig på radio. Men tror det var Rix FM eller nåt förra helgen när vi åkte till Umeå.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen koll!
När var du i kyrkan senast? Jaaa.. Nåt bröllop eller så antar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0