Söndagsspya

Inte spya som i spya, utan spya som i att alla sitter och spyr ur sig massa skit om helgens intriger och drama.
Awesomest vaaaaaa.

Är nere hos Sara nu, ser ut som världens sunkbomb efter en ganska värdelös kväll i Umeå.
Kvällens bästa var väl svärdfighten med nån kille på festen och när Lollo fick huvudet under en tjejs kjol på dansgolvet. Men utöver det så sög det nästan. Då suger det ännu mer att lägga ut pengar på't när man är pank som fan. Skulle sparat dom pengarna så jag verkligen kan dra till Hemavan! Attans.

Mamma ringde vid typ halv tio idag på morgonen för att se om jag kom hem ordentligt igår och för att se om jag fortfarande lever, sen kunde jag inte somna om. Men rätt gött att ligga kvar i sängen, gå ner till Sara för lite kaffe och sen över till Emma för en öl och massa skitsnack. Gatt deeeet.
Nu diskar Sara och är duktig tjej, jag borde väl också anstränga mig lite i min lägenhet kanske.

Ska sluta ordbajsa nu, over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0