Trött och jävligt lat

Åh, jag är så seg!
Måste fan orka ta tag i mitt liv snart. Nu ska jag egentligen sitta och fixa med texten tills morgondagens etikseminarium. Och jag borde ha städat och diskat för längesen, BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV.
Visst skulle jag väl kunna skylla en del av misspeppen på min sömnbrist, men ändå. Jag är så jävla lat och så jävla utan disciplin. Skärpning Eriksson.

Halkade påväg till skolan idag med, lite pinigt, men sånt händer. Särskilt med världshistoriens halaste skor. Borde slå spikar genom dom eller nåt så jag kan gå. :)

Ska vara vettig och skriva+ lära in min del så nya gruppen blir glad på mig. :)



PUS & KRANIUM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0