Tröttheten gör mig konstig

Jag har precis gjort något jag trodde att jag aldrig skulle göra.
Jag skaffade Bloglovin. Ingen större deal för resten av befolkningen, men för mig var det som att släppa den sista delen av min obefläckade-icke-bloggar-själ och falla ner i det stora blogoholic-gapet.
Men det är faktiskt smidigare. Och jag är faktiskt inte lika galen som Amanda! Följer bara några få bloggar.
Och tjuvlyssnat! Mhhh, så underbart.
Läste precis ett inlägg om två killar som hade diskuterat om ifall man kan ge sin flickvän en dildo i julklapp eller om det bara är en tröstpresent för att snubben presterar för dåligt. Men kommentarerna, dessa kommentarer!
JAG ÄLSKAR DOM.
De flesta är ju hur sköna som helst, men började skratta högt för mig själv här när jag läste detta (jag har bra humor):
M skriver:

*fniss*

Klart man kan ge dildo till flickvännen. Om hon inte gillar det kan man ju sätta dildon i pannan och leka enhörning.

 

Jaaaa... Det är ju en bra idé?
Nu ska jag försöka få mig lite sömn, upp tidigt imorn för plugg och packning innan avfärd till Örnsköldsvik.
Äntligen hemfärd:)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0