30 days

Dagen idag är faktiskt helt meningslös. Rubriken har dessutom inte ett skit att göra med nåt förutom låten jag har på huvudet.
Anledningen till att allt suger idag är allergi. Det är inte det minsta skönt att vakna upp och inse att man inte kan se. Och att nu, nio och en halv timma senare är svullnaden på ena ögat fortfarande kvar. Jävla skitallergi. Dessutom gör den mig sjukt trött. Att lyfta kaffekoppen eller att flytta på datorn känns idag som att häva vikter på gymmet i två timmar. Tankarna har vandrat iväg åt fel håll hela dagen också och jag är så extremt opeppad. Jag vill gå ner och svalka av mig i havet men vet att jag inte kommer palla gå dit (hundra meter typ) och hem igen. Fuck it.

(Och förlåt för en i övrigt dålig uppdatering av mitt liv. Jag lovar att jag ska bli bättre.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0