Airplanes

Dagen idag SÖG jobbmässigt. Jag öppnade i princip när vi kittade. Blä. Så jävla tragiskt.
På väg från ytan och tillbaka till hotellet i Kalmar var det en idiotjävel som körde ut i omkörningsfilen precis framför mig, vilket gjorde att jag fick tvärnita, vilket gjorde att Phone House-rollupen landade i framsätet och dessutom mitt på fucking displayen till radio och skit. Tack, nu fungerar inte det alltså. Jag lär ju dö om de drar det på min lön. Gör de det ska jag fan söka upp idioten till bilförare och tala om vart jag ställt skåpet.

Efter en underbar resa och tre hotell senare hamnade jag på rätt ställe och fick reda på att Emma och Emelie fanns i stan, så jag drog och mötte upp dom för lite skönt häng. Efter några timmar skulle de dra tillbaka till Nässjö och då hamnade jag här på hotellet igen, har ungefär 846923 missade samtal och mottagna sms från Rijad. Han hade glömt pärmen med avtal i och undrade om jag kunde regga. Sure, inga problem. Om jag inte hade haft mitt lokalsinne. Var ute och letade efter bilen i 20 minuter innan jag lyckades hitta den.
Nu är jag åtminstone klar med alla dagens måsten, så antingen kommer min natt gå till Sparris eller så ska jag läsa.

Puss



I could really use a wish right now


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0