För Suffes skull... Såklart

Ja, lilsis klagade på att jag aldrig uppdaterade, så jag ska blir bättre! Det är bara jobbigt nu när jag är halvt utan internet och inte har ett fullt så intressant liv som vanligt.

De senaste dagarna har jag tillbringat på Öland. Försökt kränga lite telefoner och druckit en del öl. Pollenallergi och feber har jag också hunnit få. Jag har ingen aning om ifall jag fortfarande har feber, men jag känner mig sjukare om jag ser det på stickan.

I torsdags drog jag, Schröder, Nico, Martin, Empan, hennes kusin och AK på Sunny Standup i Borgholm. Jag hade inga högre förväntningar så det var GRMYT mycket roligare än jag trott. Henrik Schyffert var i publiken och verkade även han gilla akterna.

Idag åkte jag med brorsan och hans flickvän tillbaka till Nässjö, såg än en gång "Harold and Kumar escapes from Guantánamo Bay". Kul film! Efter det var det dags för partyfix och jag fick även träffa mina favoritkillar Alfred och Orvar (trots att de skitade ner min nya tröja).

Orkar inte skriva mer. Kvällen var okej. Huvudet snurrar av tankar. Jaa, fuck it.

PUSS


Kommentarer
suffääääh

tack :D

2010-07-18 @ 13:18:49
URL: http://suffeeh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0