Fredag i Motala

Känns som att det var år sen jag skrev här. Förlåt för det mina elva, trogna, kära läsare. (HÄHÄ).

Har ganska mycket med jobbet. Inte alltid internet heller.
Såååå.. En liten update sen sist..
Senaste inläggen tror jag är från när vi var ute med båten, det var väl meningen att dom skulle komma med text men det hände väl inte riktigt. Hm.. ja. Brände sönder mig där i alla fall. Så nu fjällar jag satan och ser ut som Rudlof med röda mulen ungefär! Ashett, jag lovar.
Vad har jag gjort sen? Jobbat, jobbat och jobbat! Tur att jag har ett kul jobb. Dock har jag hamnat i en svacka eller nån sån skit för jag säljer som en katt i en gräsklippare (hej frankie). Kul historia det där faktiskt. Alla frankies katter dör nämligen. Eller så spottar hon på dom.. Eller stoppar in dom i kylen. Schysst tjej!
Tillbaka till nuet och inte fastna i gamla tragiska händelser.

Ja, jobb sa jag. Jag har även hunnit besöka Gislaved en  sväng, gråta lite över att hultsfred blev inställt (FUCK YOU ALLA SOM TYCKER ATT DET ÄR KUL). Det var sjukt verkligen. Amanda ringde när jag körde till Gislaved och hade panik över att biljetterna till "hem ljuva hem" var slut. Jag försökte lugna henne bla bla bla (HEJ AMANDA HIHI), och sen två timmar senare ringer suffe och säger att det är inställt.. Sjukt. Och då skulle jag ha peppen att söka upp ett vandrarhem och ta hand om lilla robin borg som låg med migrän. SÄMST HULTSFRED, SÄMST!

Sen har jag jobbat ännu mer. 

Idag läste jag i alla fall på Hultskrig.se att det blir av. Vi drar dit och campar och försöker fixa så mycket festvialkänsla som möjligt. Många är redan där, förhoppningsvis dyker många upp samtidigt som mig och Suffe. Hultsfred har ställt upp som fan och fixat bajamajor, vatten, sopkassar och mat. Underbart, så förhoppningsvis blir det grymt ändå. Ska nog fan maila Niklas Hocker och se till att han drar en låt eller sju. LÄTT!

Ska sluta tjöta nu. Men en liten update sen sist i alla fall.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0