Måndag 23:41

Dagen idag började med att snooza en halvtimma för mycket, vilket gjorde att jag hade ungefär 30 yrvakna minuter på mig att bli klar innan Ahmed kom och hämtade mig. Tur att jag är snabb som blixten och har en fin termosmugg :) Vi åkte till Årjäng som var en jääääävla bit att ta sig, strax över 35 mil. Underbart! Vid tio började vi jobba (antar att ni nu förstår varför jag snoozade. 35 mil. Börja tio.) och det var en jääävligt skön yta. Dock var det nog.. högst tre av de jag pratade med (exluderar norge) som INTE hade Telia eller Halebop. Helt galet.
Vid tre var vi tvungna att börja kitta eftersom jag skulle med ett tåg från karlstad vid 16:30. Det är långt! Vi blev liiiiite sent schemalagda, så en racerfärd avslutades med ett marathonlopp in på tåget. Men jag hann!!! WOHO.
Under tågbytet i Hallsberg hann jag till och med med att säga hej till emma, sånt är alltid nice såklart. Sen åkte jag mer tåg. Och mer tåg. Sen var jag hemma, promenerade från stationen, fick god grillad mat av paps samt efterätt från bror plus flickvän.

Nu orkar jag inte mer. Jag vill sova. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0