Tomorrow I'll be gone

Emma och Lollo gick just härifrån och det innebär att jag just nu sitter ensam i soffan utan något att göra. Lyckades läsa ut en av mina böcker tidigare idag, så jag bör nog läsa lite PJ.

Hade en bra kväll i alla fall. Hade väl lite för mycket tid att tänka bara. All min tid som inte går till böcker verkar gå till en jävla massa tänkande. Och jag hatar det. Jag menar, jag kan ju inte direkt hitta böcker att gräva ner mig i för all framtid heller.. Blä. Pallar inte riktigt just nu. Har jobbat en vecka på ett jobb jag inte trivs ett skit på och ser verkligen fram emot två veckor till. Skönt att det är lite Phone House mellan. Jag längtar till Övik. Min lägenhet. Mina vänner. Mina böcker. Allt som är mitt. Jag lever i en lika fejkad värld jag gjorde på högstadiet. Leendet på läpparna som egentligen inte vill finnas där. Jag vill tillbaka och må bra.

Hejdå.


hon vann mitt hjärta på en minut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0