133

så är det.

Ska snart ta mig tillbaka till skolan för att köra sista delen av det sista seminariet för det här läsåret. Det har verkligen gått helt galet fort.. Jag har samlat på mig en hel hög nya vänner som är hur bra som helst och jag har hunnit uppleva både det ena och det andra. Det sjukaste är att imorn är det ett år sedan jag tog studenten. Ibland känner jag mig ganska ung ändå.

På måndag börjar jag jobba=SKITLÄSKIGT. Vet inte ens vart i Sverige jag kommer hålla hus. Två dagar nästa vecka kommer i alla fall spenderas i mitt käraste, käraste Stockholm på kurs. Ska försöka hooka med Athina en sväng med. Nice som fän. Kanske en sväng på Harry B skulle sitta fint med, säga hej till världens bästa Carlings-gäng.. Jaa, Stockholm är bra.

Dags för skola! Och just det, GRATTIS till alla sjuksyrror som tar sin examen idag :)


Pyss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0