Fredag 18:10

Visst fan är det så att saker och ting känns jävligt meningslösa ibland.
Särskilt när jag är sjuk, då blir jag oftast megadepp och tänker för mycket.
Snart är första toarullen slut och min näsa slutar inte tillverka äckel, runt näsan är jag helt jävla röd och torr. För första gången sen igår kan jag NÄSTAN andas ordentligt tack vare att min gosiga amanda skjutsade ner mig till apoteket så jag kunde hämta ut astmamedicin. Dock skakar jag som en jude istället, men det är väl sånt man får ta. Hostar gör jag hela jävla tiden också. HELA KROPPEN GÖR ONT. Får seriöst ont i tårna ibland när jag hostar, och bröstkorgen är ju inte ens att snacka om. Känns som att jag ska hosta ut lungorna och snyta ut hjärnan. JA JAG FÅR KLAGA NÄR JAG ÄR SJUK.

Blir alltid sjuk på sommaren, fattar inte varför. Jag har fan världens roligaste jobb och jag vill inte ligga i en säng och låta som en 80-årig kärring då.

hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0