Fredag 20:33



Inget internet i Norrköping, lite surt!
Sitter på rummet och chillar med Ahmed och Marre, om nån timma eller så ska vi försöka ta oss ut på krogen och svira. FUN. Idag var en okej dag på jobbet, jag lyckades inte kränga skitmycket men lyckades i alla fall ta budget. Grabbarna kammade hem så många att vi slog locrekord IGEN, så sjukt fint. Jag fixade även dagens mål jag satte upp med min grymma TL igår, det var bara två så imorn blir det att köra hårt för att slå dagen. Jag ska bli så sjukt grym! Pappa ringde och skällde på mig för att Pontus hade berättat att jag funderar på studieuppehåll. Tänk på det nästa gång ni ser en idiot som jag, jag har så jävla roligt att jag fucking vill skjuta upp skolan ett år eller nåt. SJUKT ROLIGT!!!

Imorn ska jag vara så jäkla fet på Domino och sälja till ALLT OCH ALLA. Peppad tjej, japp.


Vi hörs! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0